arbeta på egen hand

Idag började jag inte jobba förrän 10, nåja jag var där 9....
Men idag har det varit ett riktigt skitväder, så då gör det inte så mycket att vara instängd hela dagen.
Jag trodde Amanda skulle jobba idag, men jag vet inte om jag tror att jag har frågat hennee eller om det är den lilla flickan som är snurrig, att jag är det vet vi ju redan :D
Men, men-AMANDA det gick finemang ändå för vi har Emil hos oss som arbetstränar inför sommaren.
Ska försöka att komma över detta....så nu har jag kommit över det

Från det ena till det andra så tror jag att DIF kommer att gå till sin första SM-final på evigheter, ledsen Amanda
Fast DIF mot HV71 tror jag det senare laget tar hem det

Vet ni vad som hände mej på jobbet idag.
Jag skulle köra maränger och hade precis diskat ur kitteln, skulle ställa tillbaka den och klämde tummen mellan kitteln och maskinen
SHIT VA ONT DET GJORDE!!
Det va nästan så det kom en tår i ögat, men jag bet ihop

ser ni den är helt svart !!!
Men imorgon blir det nya friska tag, klocka 04,15 ringer den lilla jäveln igen
Ha en underbar kväll och sov gott

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Men du, jag är helt säker på att det inte är mitt fel. Jag har skrivit upp alla tider jag skulle jobba plus att jag vet att jag inte skulle ha tackat ja till det mitt upp i bröllopet. Men men nu är det som det är!:D Vi får tacka gudarna för Emil!:P

2010-04-09 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0