Blocket :D

Igår kväll la jag in vår gamla Renault på blocket.
Den har stått här och inte varit i bruk sedan 14 månader tillbaka, tror ni att den har varit i vägen eller!!
Ja ja, annonsen kom in kl. 20 och bilen var såld 22, va säger ni om det....
Fast det roligaste var att när jag la in den så skrev jag Ulf´s mobilnr och han var inte hemma då.
När han kom hem så glömde jag att säga till honom.
Han hade varit hemma kanske 20 min så började telefonen ringa, ni kan ju tänka er vilken fågelholk som stod framför mej*HAHA*
Det ringde konstant i 1,5 timme, ungefär 98 % av telefonsamtalen var från icke svenskfödda...vilken skräll

Men nu är den borta och jag är nöjd och belåten.

Idag har jag varit i Degerfors och hälsat på min BLU-kamrat Christoffer på Kronhallen i Degerfors.
Katarina var också där, men Mari kunde inte komma(synd).
Vi skulle planera inför den sista hemuppgiften som är ett event vi ska göra på Kronhallen.
Christoffer skötte allt ringande och det flöt på väldigt bra.
Nu ska vi träffas en gång till innan själva eventet för att kolla så vi har allt under kontroll.
Sen gick vi till pizzerian o tog en bit mat, sallad för mej..

Vi tog oss även en tur till Karlskoga där dom är i full fart för att öppna nya Maxi nästa vecka.
Kollade in hos dom i bageriet där dom körde lite provbakningar.
CONNY-säg aldrig mer att vi har det trång där inne skulle du inte klara en kvart en gång, det var det minsta maxibageriet jag har sett i alla fall.

Imorgon är jag ledig på riktigt

Ha en bra kväll och sov så gott alla vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0