Inte så kul

Så där nu har jag betalat lite räkningar de va ju kul, eller INTE.
Dagen har förövrigt flutit på i vanlig takt, hade kortdag på jobbet idag.
När jag skulle åka hem och tänkte mej att köra ut från påfarten så var det en kärringj***l som inte hade lärt sej att gå ut i ytterfilen för att släppa ut sina medtrafikanter.
Inte nog med det hon hade tydligen inte fått med sej blinkers i köpet av bil!!
Sånt där gör mej till en liten "djävul" så när jag fick chansen så åkte jag om henne, jag låg kanske lite för nära när jag gjorde omkörningen men det kändes bra :D

Men nu har ilskan lagt sej och jag tar nya friska tag i trafiken imorgon igen.

Sen bar det av till fotbollsträningen, idag behövde man inte ha vantar och mössa i alla fall.
Dessa små tjejerna har många bekymmer som inte rör fotbollen, jaja det går väl över får vi hoppas :)

Ha det så bra mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0