Skärtorsda´n

Idag är det skärtorsdag och jag började jobba 05,15 i morse.
Jag är bagare så det blir lite att göra sådana här dagar.
                                                                               
Men, men det gick ju bra trots allt, jag överlevde
Vid lunch ringde telefonen på jobbet och det var Sandra som ringde från L-burg.
Hon ville veta om det hade kommit några papper till henne.
Hon ska nämligen åka till USA i Juli och behöver alltså ett visum och därmed väntar hon på en tid till Amerikanska ambassaden.

Kul att hon ser sej omkring här i världen:D
Fast jag saknar henne otroligt mycket, men hon är trots allt 21 nu

Idag är jag inne på dag 4 utan mat, det går över förväntan bra jag är bara otroligt frusen.
Men det får nog bli en vecka till efter det här och sedan tar jag nog 2 veckor med en måltid om dagen
Håll tummarna för mej  
                                               

Det ska nog gå bra, vi hörs en annan dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yay, du har börjat blogga! hihi. Och varifrån har Ulf fått det ifrån? Att jag mena pappa? Men, det är klart.. Vill inte ulf med så får du åka själv mamma! :D

2010-04-01 @ 18:45:35
URL: http://existerarinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0