Börjar få abstinens...

Onsdag och snart är min semester slut, men vet ni jag har hunnit att göra 4 stycken tårtor på min semester.
Baka brukar jag annars inte göra på min semester.
Men jag har köpt mej jättemycke nya leksaker till att tillverka diverse roliga saker som blommor, egen flowerpaste, kristyrblommor o.s.v.

Här ska ni få se lite resultat så ni tror mej :D
           

ros i flowerpaste               kristyrblommor i olika modeller



En stubbe med chokladkräm och blåbärsmousse täckt av rosa petit nice,
egenhändigt gjorda blommor och blad




Mangomousse, passionfruktsmousse täckt med chokladganache



Dumlefluff, blåbärsmousse täckt med Cream cheese frosting och
dekorerad med flowerpaste blommor

Så nu vet ni att jag jobbar hemma också :))
å ja tycker att de ä kul!!

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Jag tycker du är duktig! :)

2010-08-11 @ 21:55:27
Postat av: Anonym

Ja, vad duktig du är. Dom är säkert lika goda som dom var fina:)

2010-08-13 @ 07:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0