Inte som planerat

idag är det tisdag och vi sitter på ett hotell i Detroit.
Det var ju inte riktigt planerat vi som skulle till New York.
Men vi hade tur för första gången vi ringde till flygbolaget och skulle boka om biljetten så fick jag till svar att vi inte kunde åka från Detroit för än på lördag, fattar ni det går ju inte vi ska ju fira nyår på fredag tillsammans med Sandra I NEW YORK.
Men andra gången jag ringde så var det bättre tur för då fick vi ett flyg som ska lyfta 16.00 idag, men jag känner mej inte riktigt säker för än jag står på marken vid JFK flygplats.
Vi var ute och tog en promenad i alla fall för att se något av Detroit när vi ändå var här, men vi är verkligen mitt ute i ingenstans känns det som, receptionisten sa att det tog 20 minuter till Downtown...med bil så det struntade vi i.
Det här såg vi på vår promenad
VI ÄR I ALLA FALL I AMERIKA :D
OCH SÅ SPRANG VI PÅ DJURLIVET
NU KAN DET BARA BLI BÄTTRE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0