FOBI

Jobbat som vanligt, men nu är det inte så länge kvar till semestertider!!
När jag kom hem så var jag i valet o kvalet om jag skulle orka klippa gräset eller inte.
La mej på soffan o funderade :D
Fick inte så mycket sömn i natt då jag har en sambo som gick som en tornado i sängen.
Jag kollade på klockan sista gånngen när den var kvart över tolv med vetskapen om att den skulle ringa halv fem *gääääsp*
Jaja nog av självömkan...
Jag låg på soffan en kvart kanske och sen bestämde jag mej för att det är i dag eller imorgon.
Sagt och gjort så gick jag ut för att klippa gräset, men det var inte bara...
Först var jag tvungen att flytta undan alla plank som låg utspridda överallt eftersom U håller på att göra altan.
Skulle precis ta tag i den ena plankan när det rörde på sej..EN SPINDEL
det är inget favoritkryp


DEN VA STOR OCH LUDEN!!

den försvann efter ett tag men jag hann fånga den på bild.

Så nu är spindeln borta och gräset klippt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0