här är jag igen:D

Idag har jag jobbat, vilken skräll....
04,20 ringde klockan o det va bara att stiga upp*jippie*
När jag kom hem gick jag o la mej på soffan en stund, för det va jag värd tycker jag nog.
Skulle behöva klippa gräset..men,men

Ulf och Amanda är med Gunhild ute i karlstadskogera och orienterar för att hitta kontrollerna till karlstads naturpass.
Dom fråga mej om jag ville med, men nej tack det går bra ändå :S

Imorgon blir det hamnen i stan för att äta en bit mat och till o med ta en lite staropramen kanske, vem vet.
Vi ska dit med Carola och hennes familj, det ska bli väldigt trevligt:D


PÅ lördag blir det nog altanbygge för hela slanten, 30 grader skulle det bli och bygget håller till på solsidan det blir gött det.
Så här ser det ut nu


Bara det blir klart så får det nog bli en liten grillning, intresserade?

Söndagen tillbringas i Arvika på fotboll där IF Kil flickor -00 möter Arvika, vinst eller va tror ni?!


Sen hoppas jag verkligen att det blir Forshaga visfestival lördagen den 10:e juli.
Helen, jag och Anna vill...vill du också följa med då är det bara att säga till :)

Här kan du läsa programmet http://www.forshagafestivalen.se/program.html

Så vi hoppas på solsken nu en tid framöver



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0