Mina barn

Här är mina barn som jag älskar mest i hela världen



Igår skulle Amanda och Ulf åka till Örebro på O-ringen så Amanda skulle säga hejdå till Sandra eftersom det kommer att ta eventuellt 1 år tills dom kommer att ses igen.

Jag gick ut för att hjälpa U och packa det sista i bilen och efter en stund kommer först Amanda ut med tårar i hela ansiktet, sen kommer Sandra med rödsprängda ögon.
Det var ingen lätt stund för dom.

Idag ska i alla fall jag och Sandra vara hemma och umgås den sista dagen hon är hemma på ett tag,
Förmodligen blir det spagetti och köttfärssås till lunch, eller?!
Va ska vi göra mer då tro, jaja det löser sej

Imorgon kommer klockan att ringa 03,30 för att bege sej mot Landvetter, gött de på första semesterdagen :S
Men vi är ju 2 som kan köra som tur är.
Fast när jag ska äka tillbaka så ska jag åka direkt till Örebro för att ansluta till O-ringen med resten.
Kan bli en jobbig dag denna månda´n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0