40-årskalas

igår hade jag min 40-års fest.
Mycket trevligt, det va både vänner och släkt där.
Jag har den stora turen att ha en mycket kär vän som brukar köra karaoke på helgerna och hon tillsammans med sin sambo drog med alla grejer så vi hade lite karaoke på kvällen.
Vi började vid 17 i en lokal jag hade hyrt på orten där jag bor.
Min sambo och svärmor hade kökstjänst, tusen tack för det !!
Sen hade jag gjort en liten tipspromenad som handlade om....MEJ.
Det va mycket blandade resultat som lämnades in.
Den sista frågan var om dom visste vilka 2 personer som var mina stora idoler när jag va liten, där fick jag svar allt ifrån magnus uggla till john blund.
Men som lillasyster i en skara av 3 så var det förstås min storasystrar.
Sedan blev det lite mat och kaffe.
Därefter började kakaoken med Carola som ledare och Patrik som tekniker, ni är guld värda !!
Jag sjöng tillsammans med Helena lite Proud Mary, tyckte att det gick hyfsat faktiskt :D
Denna tårta åt vi inte igår men det är jag som har gjort den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0