Lördagsmorgon

god morgon !
Ibland önskar jag att jag skulle kunna sova till 9 i alla fall, men icke
Klockan va halv 7 när det var dags att ta tag i en ny dag med nya möjligheter.
Ute är det ett riktigt trist regnväder med 3 plusgrader, så någon påskparad blir de nog inte..
Synd det hade ju varit ett trevligt inslag i vardagen.
Då får jag nog ta och slåss med snabeldraken på förmiddagen istället, fantastiskt kul :S

Från det en till det andra igår jobbade jag 12,5 timmar, så jag kan säga att det blev inte så mycket mer på kvällskvisten än mat och så ska det låta.
Där gjorde laget med killarna en fantastisk version av "Är du vaken Lars?". All heder åt dom

Sedan kollade jag på Skavlan där paret Rapace var med.
Jag måste bara säga, vem fan tror han Ola att han är?!
Noomi verkar vara jättegullig och Ola verkar vara en riktigt dryg j--el.
Jaja det va allt för denna gången, ha en riktigt bra dag, trots mörker

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Måste bara säga att jag o Ottila har gått och sjungit på "Är du vaken Lars" jättemycket! Vi tittade tom på reprisen för att vi tyckte den var så kul. :D Hade dock aldrig hört den förut! :/

2010-04-07 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0