Nu jäklar!!

Idag bestämde jag mej.
På väg till jobbet halv 6 i morse beslutade jag att nu jäklar ska jag gå ner dom där kilona som jag vill.
Sagt och gjort så köpte jag mej några dietdrycker/smoothies.
Får hoppas att det går bra, men det tror jag.
Bara jag har bestämt mej så brukar det vara svårt att få mej ur balans.
Nu undrar jag bara vilken ska jag ta till kvällsmat??
Det kanske får bli en jordgubb till kvällsmat för jag tog en smoothie med persika och mango till lunch :D
Fånig? Ja förmodligen !
Men det som är tur är att jag är stor nog och få bestämma detta själv.
Dagen som är värst är i morgon för då kommer huvudvärk och frossa, så står jag ut då så är jag "fit for fight" sen
Ha det så bra, för det ska jag ha

Kommentarer
Postat av: Susanne Welin

Guuud, vad du är duktig! Har du provat Allevo nån gång? Jag ska nog köpa 1 förp. med soppa och 1 förp. med fruktsmak. Jag har en väninna som provat, hon har på lite drygt 2, 5 månad gått ner runt 10-12kg. Hon käkar en rejäl frukost, sen ersätter hon resterande mål med Allevo + att hon äter frukt. JAG KAN OCKSÅ!! Jag börjar med att prova i morgon! Vi ses på jobbet! Kram =)

2010-04-19 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0