TRÄNINGSVÄRK!!

Igår va jag på KMTI och tränade kettlebells.
Det ser ut som kanonkulor som dom har satt handtag på :D
Det va betydligt jobbigare än va jag trodde, kan knappt gå i trappor idag *haha*
Tror ni att det är ett tecken...på att jag ska börja träna lite mer regelbundet kanske :S
Annars har jag spacklat lite på väggen för det var en kille här igår och gjorde hål i väggen.
Så nu ska vi ÄNTLIGEN få in våran braskamin.FIN VA!! 
Det är ju bara lite synd att den inte va installerad nä den svenska vintern bjöd på en riktig vinter för en gång skull, men så är livet.
Det är bara och bita ihop och komma igen.
Men nu ska jag fortsätta att titta på Roomservice, man kanske får några nya ideér
Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0