1 maj

Idag är det första maj, den började ju bra.
Telefonen ringde och de va Conrad, han hade kontaktproblem med värmekällan på jobbet :P
O va var klockan då, jo 05,30...
Tur att jag har så lätt för att somna om igen...inte alls!!
MEN JA Ä INTE BITTER

Nädå ja bar skoja, jag hade nog vaknat inom en halvtimme eller nåt sånt i alla fall.

Sen blev de packning för Ulf och Amanda som ska på 10-mila resp. sova över hos farmor, ni får gissa vem som ska göra vad.
Åkte till stora staden och firade svärmor en dag försent, men det var uppgjort så.
Lite mat och fika sedan bar det hem igen...all allone *tjoho*

Och nu har jag oxå packat eftersom vi ska ut med båt imorgon med jobbet

Hoppas och tror att det kommer bli väldigt trevligt :D
Susanne är en riktigt bra festfixare hon!!

Nu ska jag faktiskt inte göra ett enda vettigt handtag mer idag

Ha det så bra alla människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0