En trevlig dag

Idag tog jag tåget till Göteborg redan 9.19.
Väl nere så träffade jag äntligen min Sandra.
Vi gick i Nordstan och kollade lite kläder, provade också för all del men ni vet väl hur det är att prova kläder i provrum

detta är från en annons i någon tidning jag hittade:
-Vad har du för relation till provrum?
– Jag är inte så glad för dem. Om ljussättningen är fel känns det som att man ser alla skavanker, varenda liten grop. Men man ska egentligen kolla på plagget man provar, inte granska sin kropp.

Sedan gick vi till Gamle Port för att ta en bit mat med tillhörande dryck

inte så dumt

Därefter kom Lisa och Adrian så vi bytte ställe och tog en öl till, en mycket trevlig stund.
Strax efter 16 var Lisa tvungen att åka för hon skulle börja jobba kl 17.
Satt kvar en stund och pratade med Adrian, men fick dra oss vidare efter ett tag till stationen då Sandras tåg skull gå mot Kil 17.12.
Vinkade av henne vid tåget och blev upphämtad av Katarina så begav vi oss till Scandic Mölndal, där jag befinner mej nu.
När Mari och Christoffer kom så tog vi en tur mot centrum för att inhandla lite nödproviant.
Sedan satte vi oss nere vid några soffor på hotellet och tog ytterligare en öl med lite småprat.

Nu sitter jag på rummet och ska snart borsta tanden för att krypa ner i sängen med böcker och anteckningar som sällskap :(

EN MYCKET TREVLIG DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0