fredag

Idag är det nog många som kommer att på något sätt njuta av att det är fredag.
Det kommer jag med....
genom att tillbringa kväll liggandes i soffan strökolla på tv´n och njuta av att jag äntligen inte behöver plugga något mer inför BLU (butiksledarutbildning)
FÖR JAG ÄR FÄRDIG OCH JAG BLEV GODKÄND!!
Det trodde jag inte för det har varit väldigt tungt.

Åkte till jobbet vid 6 imorse för att jobba lite och där står det en stenugn.
Så mycket det händer när man är borta, fast jag visste det ju redan Se hela bilden








Hoppas att jag kan var ledig hela helgen, så jag kan hinna med att göra något hemma för en gång skull.

Imorgon åker Sandra tillbaka till Luxemburg igen, fast hon kommer hem om 1 månad igen.
Hemma ca 3 veckor sen bär det av igen, denna gången till New Jersey ett HELT år.
Ojoj hur ska det gå :s
Vi får väl klara oss ensamna, här på Mårdvägen i KIL.
Nu blir det vågrätt i soffan och slappa.

Fridens alla människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0