Sommar?!

Idag har jag jobbat som vanligt.
Men när jag kom hem så blev det att tanka, fylla olja och sen var det bara att köra...
....gräsklippar´n alltså :D
Det var mycket varmare än vad jag trodde, blev ju till och med lite svett :(
Men nu är det gjort och jag känner mej nöjd över verket.
Jag och alla dom andra grannarna oxå.
Här har klipparna gått varma *puh*.


Imorgon ska Ulf till stan och köpa virke så att vi äntligen kan börja att bygga vår altan.
Det kommer att bli ett efterlängtat bygge och sen när det är färdigt kanske man kan ha en "taklagsfest"
Heter det så?
Då är ni bjudna.
Just nu går han ute och mäter va mycke virke vi ska köpa.

Sen skulle jag behöva och köpa lite blommor för att fräscha upp här ute i trädgården lite.
Vi får väl se när det blir av,,,hmmm...

Sandra kommer hem till helgen också, vilken tur att det lyckades bli precis den veckan som jag ska på sista sem. med BLU....INTE!!!
Jag får ju i alla fall chansen att träffa henne i gbg på söndagen så vi kan ta en liten bit mat tillsammans, jag undrar om hon bjuder sin lilla mamma på det?!
nooooo I don´t think so :s

Ha de så bra alla :D))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0