Scrap

Igår var vi hos Gunilla och scrappade lite, det var fantastiskt kul och tänk va tiden går fort när man sitter och pysslar så där.
Fick en massa tips och trix idéer, Tack!!
Fast nu har jag ju inte RIKTIGT så mycket grejer, men det kommer kanske.
TACK I ALLA FALL FÖR EN TREVLIG PYSSELDAG!!

Igår kokade jag även lite rödbetor och lade in, så idag fick jag dekorera dom lite.

Så här ser detta ut:



Kanske ska ta kameran med mej idag och bege mej ut på en promenad i skogen, den som lever för se.
Nu är det dags för träning, GUMMIBANDET

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad roligt att du börjat pyssla! Burken jag har målat o dekorerat, köpte jag på mässan! Den är vit från början. Panduro säljer också lite burkar, både var för sig och i 3-pack, det går att hitta burkar både här och där! =)

2010-10-17 @ 17:37:35
URL: http://systrarnasister.blogg.se/
Postat av: Michaéla

Vilken mysig blogg du har tycker jag =)

2010-11-23 @ 08:48:18
URL: http://michaelaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0