en tyst söndagsmorgon

Nu sitter jag här vid köksbordet igen, morgonrock kaffe och utsikten som är lika mulen som igår.
Ska försöka och ta mej ner i duschen, åka in till stan och köpa lite slippapper.
Måste även ta reda på om det blir något möte idag och om det var 11 eller 12.
Klockan 16 är det dags för föräldramatch på Sannerrudsvallen i Kil, så då får vi väl hoppas att molnen har skingrat sej.
Ja för mej är det ju ingen fara för jag ska stå i cafeterian och fixa till fikat efteråt :D

Tror ni att det går att få helgerna att inte springa förbi varje vecka...
Jag hinner ju inte med hälften av vad som ska göras, eller ska man bara gilla läget och ta dagen som den kommer.
Så är det nog...
Nej nu har jag ju inte tid att sitta här om jag ska få något gjort idag.
Ha en bra dag idag!!

TÄNKVÄRT!!
ALLA DESSA DAGAR SOM GICK, INTE VISSTE JAG ATT DET VAR LIVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0