ledig

idag har jag varit ledig.
Man kan ju tycka att man ska passa på att vara ute i det fina vädret som har varit idag, men jag måste göra er besvikna....inget för mej idag.
Har inte gjort alls mycket idag, uuu va gött det har varit.
Jag hämtade barn vid stenåsen skolan efter en basket turnering.
Väl där så fick jag försöka att lösa en liten situation mellan små flickor som var lite oense....som vanligt.
Vilken tur att dom tycker så mycket om varannn att de glömmer det lika fort igen...
Brevbäraren hade vänligheten att lämna ett paket till mej idag, lite saker från www.kakburken.se, så nu blir det att leka.
Paketet inehöll utstickare i former av hjärtan, stjärnor, svanar m.m och lite böcker samt färgpulver
Skillnaden mellan mej och barn är att jag modellerar i sockerpasta och dom i lera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0