i´m back

nu är det onsdag och jag är hemma igen...
Kul? -nä jag hade kunnat stanna mycket längre i den stora staden, synd bara att pengarna tar slut.
Men, men man får väl försöka att spara på sej så att det blir en resa snart igen.
jag blev faktiskt helt såld på denna storstad, vem hade kunnat gissa det.
Jo jag faktiskt, eller om sanningen ska fram så har jag längtat så länge efter att komma till NY och nu när det var dags så blev jag nästan lite orolig att jag hade för stora förhoppningar.
Men jag behövde inte vara orolig för jag har fått en ny kärlek-denna stad som kallas The Big Apple
Fast samtidigt så är det ju naturligtvis skönt att vara hemma igen så att man får komma in i vardagen igen och ta tag i livet.
Det finns ju alltid saker att ta tag i när vardagen kommer ifatt, men det främsta nu borde vara att kasta ut julen nu.
Jag orkar inte!! Jag är trött och vill sova!!
Julsakerna får nog stå kvar till på lördag, jo så får det bli :D
Bra att jag bestämde det för då kan jag sitta kvar i soffan och inte göra något :D

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack Veronica för resan till NY, jag har med stort intresse följ era utflykter som du har delat med dig! Jag som är så jäkla flygrädd känner mig skitsugen på att åka dit och uppleva detta stooora!

Kram Lena

2011-01-12 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0