Sandra?!

Sitter här och njuter av brasan som värmer.
Trött är jag ju förståss fast det är ju inget ovanligt.
Kanske snart övergår från att sitta till att ligga i soffan, ja så blir det :D
Får försöka få lite mat i magen först bara....spagetti och köttfärssås, det blir gott det du Sandra!!
På tal på lilla Sandra, så skulle hon va kontaktbar i morse(vår tid), men icke :(
Ingen Sandra på nätet, undra om hon glömde sin mamma eller om hon bara hade gått och lagt sej i tid för en gång skull?!
Fast jag vill ju veta hur det har gått med allt, för jag blir ju orolig när min älskling är så långt borta och jag inte vet hur det är.
Är det bättre eller lika jobbigt fortfarande ?!
Skulle vara roligt om jag fick en liten vink om detta.....
Jaaa den som lever får se.
MINA ÄLSKLINGAR!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi bråkar ju inte eller så. Vi är ju liksom inte ovänner på nåt sätt. Så sett är det bra, men jag pallar nog inte jobba för mamman mer, hon driver mig till vansinne med småsaker och jag driver nog henne till vansinne med småsaker. Inte just nu, men det kommer komma igen. Vet inte om jag ska gå i rematch eller åka hem. Jag har iaf fått tag på LCC:n och vi ska prata på lördag kväll.

2011-01-18 @ 23:22:25
URL: http://existerarinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0