Shopping

Igår var det stora shopping dagen.
Ulf och Amanda åkte till ett museum "American museum of natural history", så då passade jag och Sandra att shoppa..
Eller det var nog jag som stod för den mesta shoppingen :O
Men nöjd känner jag mej över mina klipp.
Converse, toppar, tröjor, mysbyxor, underkäder.....you name it :D
sen skulle vi ta något lätt till lunch så jag beställde en croissaint med bacon och ost, ni vet hur en croissaint ser ut hemma här är dom minst dubbelt så stora och serveras med french fries....det var den lätta lunchen det.
Jag behöver nog inget flyg när jag ska åka hem på söndag för jag kommer att kunna rulla hem....
Sen möttes vi alla vi Atlas statyn, för att gå till hotellet och vila oss lite innan vi skulle ut och äta på kvällen.
Lite senare gick vi ut och hamnade på Manhattan Mall, en galleria med klädesaffärer :D
Där blev det lite mer
Har jag inte ätit ihjäl mej på 2 veckor så har jag väl shoppat ihjäl mej...
Sedan hittade vi en restaurang som heter Ben´s, där gick vi in får att inta kvällsmat.
En fruktsallad blev det för mej, orkade verkligen inte mer.
Ulf beställde en...jag tror det hette "meat in a pot"...och dom kom verkligen in med en hel gryta med mat, det var riktigt roligt.
SER DET GOTT UT !?


Kommentarer
Postat av: Agneta

Ser ABSOLUT INTE gott ut! Åt han det?

2011-01-05 @ 14:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0