Ny på jobbet

Idag har jag gjort min allra första dag på nya jobbet, Tågkompaniet.
Det började med genomgång av schema, körturer, hur mina 3 veckors utbildningsveckor ska se m.m.
Sen var det mycket presentation av mej till de olika människorna som jobbar där.
Det som var lite kul var att alla visste precis vem jag var och att jag skulle börja där idag.
Jag fick ett väldigt hjärtligt välkomnande :D
Sedan gick vi genom lite om företaget Tågkompaniet, var det finns, hur många som jobbar där, tågen o.s.v.
Arbetsdagen avslutades med en prov tur till Charlottenberg och tillbaka, fast jag hade den stora turen att få hoppa av i Kil.
Min arbetsdag avslutades ca 15.30, så det var ingen lång dag men ändå är jag otroligt trött. Det måste bero på att alla spänningar har släppt och det var mycket nya intryck att ta in

Men jag har haft en mycket bra första dag på jobbet :D

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Spännande :)

2011-03-29 @ 09:53:09
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0