Idag är jag ledig

Jah vad ska jag göra idag då?
Inte mycket tror jag, är nog värd att ta det lugnt efter veckor med jobb och diverse andra sysslor.
I måndags var vi på 70års kalas i Borgvik, min faster var det som va födelsedagsbarn.
Jag hade glömt va fint det var i Borgvik!!
Vi satt nere vid Borgviks hamn och ett långbord var uppdukat, synd bara att det var så in i baljan kallt.

Igår var det sommar avslutning med Amanda´s klass, med brännboll och korvgrillning.
Gissa vilka som vann brännbollen ?

Jo barnen vann, som vanligt *haha*
Hade sån tur i alla fall att regnet inte kom för än senare på kvällen.

Idag har jag hunnit med att vart till Kils trä och bygg för att köpa färg till altanen som ska byggas.
Sen blev det banken och guldsmeden.

Nu ska jag nog lägga mej på soffan och bara kolla tv lite och kanske vila ögonen en stund innan Amanda kommer hem från skolan.
Då måste man väl va någorlunda aktiv.

C U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0