i sista minuten

imorgon skulle jag ha följt med Ulf till Göteborg, men jag orkar verkligen inte.
Så jag frågade om det var okej
.
Detta ska han roa sej med, ojojoj :o

Det gick finfint det så han ringde till Björn för att fråga om det fanns en plats i bussen som skulle gå mot GBG imorgon, det fanns det.
Tack Björn du räddade min lördag.
Nu kan jag få sovmorgon imöra istället, typ till 7,00 i alla fall *gäsp*

Sedan blir det Karlstad för Amanda måste ha en precent till på söndag då hon ska på kalas.
Sen så har hon beställt korta Puma byxor också, vi, får väl se vad dagen erbjuder :D

Ja just det jag fick order om att kolla så det finns bläck i skrivaren också :o
Bäst att fixa det annars blir hon inte nådig, lille sandra ;)

På söndag bär det av till göteborg ändå, för att slutföra BLU-kursen.
Sista gången förstår ni va jag kommer att vara lycklig :D))

Sen blir det att resa hem på torsdag redan istället för fredag, gött de.
Då kan jag jobba lite och sedan träffa Sandra innan hon åker tillbaka till Luxemburg



Nu är det kvällen- ha det så gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0