Tiden räcker till.....

Nu har jag börjat att övningsåka på mitt nya jobb, det är fantastiskt kul och spännande.
Igår var jag med till Kristinehamn och tillbaka, sen var det Charlottenberg och tillbaka.
Hann med en tur på shoppingcentrumet i C-berg också :D
Idag har jag haft biljett utbildning del 2, för att lära mej alla olika sorter, ombordsservice, utrop m.m.
Sen imorgon blir det sov morgon för då börjar jag inte för än 13,30 med en tur till K-stad Åmål och sen tillbaka. Efter det blir det ytterligare en tur till C-berg för att gå av i Kil sedan på hemvägen vid 19,15.
Här ska ni få se lite bilder på vad mycket fritid jag har fått på sistone :D
Äpplemos med hemgjord ettikett
Ett mellangrovt bröd med rivna äpple i, jättegott!!
En ask att förvara småsaker i eller presentask...
Två påskägg att fylla med något, kanske godis
Det högra har jag gjort och det vänstra har Amanda gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0