första snöväglaget...

...ja men då ska jag åka först till Säffle på röntgen av min axel.
För att se om det är fel på hård- eller mjukvaran förstår ni.
Jag hade tid kl 11 men var där i god tid så 10.55 var jag färdig och på väg därifrån.
Åkte till pappa och fick lite fika och en trevlig pratstund.
Sen åkte jag hem för att hämta Amanda och fortsatte direkt in till Karlstad.
Amanda behöver ett par vinterkängor och ni ska tror att det va ett par speciella som hon skulle ha och dom fanns på Stadium.
När jag skulle betala frågade hon i kassan om jag hade något Stadiumkort
-Nä, jag vill inte ha något mera kort heller, svarade jag
Expediten-Men då kostar skorna 699:- och med kortet kostar dom bara 549:-
Jag- okej jag tar väl ett då :S
SNÅLHETEN BEDRAR VISHETEN....
Vi gick runt på stan tillsammans med Birgitta och skulle ha tag i något nytt i klädväg, det är inte så lätt....
Fick i alla fall tag i en varsin topp och amanda ett par nya jeans, så pengar gick det allt ändå.
Avslutade eftermiddagen/kvällen med en fika på Miro.
Och nu sitter jag här vid datorn som vanligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0