19 september

Idag har det inte hänt mycket.
Amanda och Ulf var i Edane för A skulle springa orienterings-stafett, 3:e plats blev det :D

Själv har jag tagit det lugnt och njutit av en ledig dag, men tro inte att jag känner mej pigg för det
Tror banne mej att man blir tröttare desto mindre man gör på en dag.

Just nu kommer jag från röstlokalen, så den delen av min medborgarskyldighet är uppfylld.
Jag röstade inte blankt, men jag vet heller inte om jag röstade rätt.
Mer säger jag inte här och nu, jo förresten jag kan säga så pass att jag inte röstade på SD.
Jag blir upprörd av detta partiet!!
http://www.sdbluffen.se/
Läs detta och avgör själv

Igår däremot var vi först på kalv/tjurruset.
Amanda kom 4:a av flickor födda -00 och Ulf kom in under 1 timme vilket båda var väldigt nöjda med.
Sen bar det av hem för att göra sej i ordning för LADIES NIGHT!!

Kalaset började 18,00 och vi var 8 stycken som var förväntansfulla inmför en kväll i LLA.
Strax efter 19 serverades maten, kyckling med nån sorts polenta (sådär).
Kl. 21 small det till och showen började, det var mycket bättre än ifjol.
Det kan ju ha och göra med att vi satt ganska högt uppe ifjol och i år var vi nere på parkett så vi kunde rocka loss lite.
Kvällen slutade 23 och jag hade sån tur att jag fick skjuts hem direkt.
EN LYCKAD KVÄLL TYCKER JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0