en dag i mitt liv

Idag har jag tagit ett svårt beslut, rätt? det vet jag inte.
Men det är noga övertänkt och ska förhoppningsvis lösa sej till det bästa.
Ibland måste man inse sitt nederlag för att inte falla så djupt att det blir för sent att ta sej upp
Ja ja nog om detta, nu till nåt roligare.
Idag har vi varit tre från Kil som har kunnat samåkt både till och från jobbet.
Jag, Birgitta och Lena...det kan ju bara bli en rolig bilresa det ;)
Det är bara att hoppas på en repris.....
Annars har det inte hänt så mycket idag-jobbat, ätit kvällsmat och ett skumbad.
Nu kollar jag på handbolls-vm och det går ju bra för herrarna.
Efter det blir det natten med en härlig omfamning av kudden

Kommentarer
Postat av: Susanne Welin

Nu blev jag nyfiken, vad har du nu tagit för beslut??? Förresten, den bilresan va ganska kul va!? Kram =)

2011-01-14 @ 20:23:16
URL: http://systrarnasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0