New Jersey

På onsdag var det dags att åka till New Jersey och kolla in var Sandra bor.
Vi tog tåget dit som tog ca 1 timme och vid stationen så blev vi upphämtade av Sandras kompis Erika, det va snällt av henne :D
Sen fick jag äntligen se hur min Sandra har det här när hon jobbar.
Vi fick träffa 2 små tjejer, pappan och en helt sjövild katt.
Fick en lite tur runt i huset för att se barnens rum och Sandras.
Hon har det nog bra här tror jag, barnen verkade mysiga och pappan verkade jättesnäll.
Sedan åkte vi till...ja inte vet jag va det hette men cheesecake faktory låg där och där skulle vi käka lunch.
Jag tog pasta, extra liten portion men orkade ändå inte äta upp allt.
Men efter som vi var på cheesecake factory var jag ju tvungen att äta en cheesecake, eller rättare sagt en tredjedel för det var vad jag orkade med....den va otroligt god i alla fall :D
CHEESECAKE MED VIT CHOKLAD OCH HALLONSTRIPPEL SOM ÄR TOPPAD MED "LITE" GRÄDDE

Nu bar det av till Elisabeth en stad som skulle innehålla något som heter Jersey Garden, en jättestor outletmarknad.
jag lovar det var stort och billigt, i New Jersey är det ingen skatt när man ska betala heller så det blir automatiskt billigare än i New York
Vi var inne på adidas och köpte 6 par shorts för 280 kr, sammanlagt!!
Men det var tur att vi inte hade mer tid på oss för även om det är billigt så ska vi ha med det hem också :P
Sen körde Sandra oss till tåget och vi for tillbaka till New York igen

Kommentarer
Postat av: Henrynikita

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-04-13 @ 12:57:05
URL: http://henrynikita.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0