Bio, pizza och lite sång

Igår jobbade jag först på dagen, men slutade så tidigt som kl 13.
Jag och Amanda hade köpt biljetter till bio´n, Hur många lingon finns det i världen.
Den började 18,15 så vi åkte in i tid för man måste ju ha lite biogodis innan.
Kollade på bion, som i mitt tycke var en riktigt bra film med mycke värme och skratt.
http://www.youtube.com/watch?v=8WCavWZIUic
trots att den inte har fått så bra resensioner :D
Sen fortsatte vi vidare till Metropol där Carola och Patrik skulle ha karaoke på kvällen.
http://www.noproblemevents.se/webb/
Beställde en varsin pizza och väntade in dom eftersom Carola var och hämtade Patrik vi tåget efter en vecka på kurs.
Käkade och pratade, sen så drog det igång med karaoke.
Dom sjöng lite men efter några låtar så skulle jag tydligen upp och sjunga på scenen.
Det blev Pointed Sister´s gamla goding -I´m so excited, kul va det i alla fall.
När klockan var 22,30 så fick vi i alla fall bege oss hemåt för amanda var med och jag hade varit vaken sen 04,10 så John Blund knackade oss båda på axeln.
Det blev en lyckad o ch trevlig kväll i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0