En vanlig dag

Idag var det en ny dag...igen.
Solen har lyst hela dagen och det har varit en underbar dag att varit ledig på.
Har varit och handlat lite på förmiddagen och hälsat på mina gamla arbetskamrater, alltid trevligt och prata lite med dom.
När Amanda kom hem efter skolan bar det av till Väse med Hanna och Helena.
Lite ridning stod på schemat för Hanna så vi följde med och tittade, det såg bra ut tycker jag.
Busade lite med Mellwin och käkade glass.
Åkte tillbaka till Torp så Hanna och Amanda fick sitta på en höbal för att filosofera eller nåt liknande, va vet jag.
Åkte därefter hem igen och tog kvällen.
Men det har varit en lugn och behaglig dag, jag tackar alla inblandade för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0