En bra dag

Vet ni va gött det känns att få en ansiktsbehandling, det är helt underbart.
Förutom noppningen av ögonbryn, det var otroligt smärtsamt.
MEN MEN ska man va fin får man lida pin, vem försöker jag att lura....
TACK BIRGITTA FÖR PRESENTEN DET VAR MYCKET UPPSKATTAT.
En sån vän skulle alla ha.

Sedan bar det av till Cooffehouse by George för en bit mat, det blev fläskfilé med klyftpotatis och bearneisesås.
Det skulle ha varit gott med en öl till detta men jag fick nöja mej med en LOKA.
Vi satt där en bra stund så när klockan var 19,30 skulle jag gå till bilen som jag hade parkerat i mitticity.
Dom stängde gallerian 19,00 gissa om jag blev orolig för att inte få hem bilen, va skulle jag då ha sagt till Ulf .
Att bilen var inlåst, då hade hanm förmodligen bara skakat i huvudet....
Men det var öppet ner till parkeringen som har öppet 6-24, bara så ni vet :D

Jag åkte hem, för att ta det lite lungt.
Ringde till tjejernas tränare ang. New body och fick då reda på att en annan mamma hade startat en hemsida på laget.se.
Så nu kommer vi att kunna lägga ut all info där, så slipper jag att sitta och mejla till alla....bra va!!

Kollar med ett halvt öga på hockey´n oxå, ser ut att vara jämt skägg.
Vilka hejar jag på?  hmm...svårt jag får väl säga DIF så blir det glada miner.

Ha det bra alla cybers//sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0