HELG

Den här helgen har varit helt underbar, känner mej så redig då jag har stor städat köket.
Det tog mej hela lördagen men nu är det gjort :D
Idag har det varit Så underbart väder.
Började med att ta bilen upp till Höjda för att gå lite, tror att det blev 4  km i raskt tempo, då min kära sambo tog sej en joggingtur på 20 km :S   Jaja jag har i alla fall rört på mej idag.
Sedan tog jag en bok och satte mej för att läsa en stund.
 
Rekommenderas !!

Efter en timme tog jag tag i rabatterna dom behövde vårstädas, det blev så fint och jag känner mej som jag har gjort en mycket bra helg.
Imorgon är det dax för jobb igen, fast vid 14,30 ska vi på studiebesök till Carli choklad ett kul inslag i vardagen :D
www.carlichoklad.se

Imorgon är det även den 3.dje veckan som jag går på diet, det har betalt sej med -4 kg *smile*
Det går framåt och jag hoppas på att hålla i det i alla fall 2 veckor till.

Nu snart blir det Bones, suveränt bra serie


Ha en underbar kväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0