I fotbollens tecken

Idag har jag jobbat som vanligt.
Åkte direkt från jobbet till fotbollsträning för flickor -00, där jag är lagmamma.
Och vet ni vad jag fick göra, leka stolpe *haha*
Ulf kom för att hämta Amanda och de fortsatte upp till höjda för ett nytt träningspass med orienteringen.
Jag gick vidare på styrelsemöte med.....ja just det, fotbollen.
Där skulle vi ha fått matrial till vår försäljning av New Body som skulle börja idag, men det var försenat så det kommer under veckan.
Så nu vet du HELEN att du inte köper av någon annan.
Är det någon annan som är intresserad av detta så är det bara att meddela sej på ett eller annat sätt.


Som t.ex.strumpor

På söndag fick vi reda på att tjejerna ska spela sin första match och jag som har anmält Amanda till orientering i Storfors (ojojoj) hur ska detta gå. Vi får diskutera detta imorgon, men jag har en känsla av att det blir fotboll.

                   MAXICUPEN PÅ SKOGHALL 2010 

så där mina vänner de va allt för idag//ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Sandra

För att det är gott med fiskbullar? :P

2010-04-20 @ 22:55:11
URL: http://existerarinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0