Nu tror jag det närmar sej

Idag ringde klockan som vanligt 04,30.
Satte på kaffe för att sedan gå ut att hämta tidningen, Satte mej på trappan för att röka( ja vet att det är dumt ) det var jättedimmigt men otroligt, jag hörde fåglarna kvittra då känns det bra :D
Jag tror banne mej att våren äntligen är på intågande.
När jag kom till jobbet så kändes allt bra.
Under hela dagen har allt känns bra, äntligen känns det som vi har hunnit i kapp med allt som ska göras.

Från det ena till det andra så blev det ju ingen strejk heller, det va väl bra....eller
Läs själva så får ni avgöra
http://www.handels.se/home/handels2/home.nsf/95ce962b730d9ec3c1256f26004ade91/c1256ef400428630c12576fe004a3fde?OpenDocument
inte kommer jag att bli rik på detta men då har jag nog valt fel bransch om jag ska bli det.

Nu sitter jag och tittar lite på semifinalen mellan DIF-LHC(0-1), det du Conny :)
Nu blev det mål för djurgården, hela globen jublar
Hoppas djurgår´n vinner så jag får lugn o ro imorgon på jobbet.

Min lilla brutta åkte till Säffle idag, inte för en köpp kaffe utan för att hälsa på sina kusiner, så nu sitter jag här alldeles själv och är kung över fjärrkontrollen *tjoho*


Ha en underbar kväll//

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Oh my god, du bloggar ju! :D Nu måste jag ju in och kolla VARJE dag för att läsa dina uppdateringar. :D



Och du, två saker:

1. Säffle is the shit! Alla älskar Säffle. :D

2. Hoppas Djurgården förlorar!!!!:P

2010-04-07 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0