Påskafton

Idag tror jag bestämt att solen tittar fram, ett riktigt vårväder faktiskt.
har spenderat morgonen med att målat lite ägg för det måste man ju i påsktider.
Sen fick jag för mej att jag skulle damma lite eftersom jag inte har hunnit det innan påsk, men det går ju bra nu med.
Jag har inte så mycket till övers för påsk faktiskt.
Kanske därför som jag har glömt att köpa hem godis till eventuella kärringar som kommer.
Om jag har tur så kommer det inga innan vi ska åka till svärmor på påsklunch.
Idag blev det inget långskrivande, en liten snabbis bara

Hoppas att min lilla Lux-flicka får en bra påsk//love U
Nu blir det ombyte och sedan mot ny äventyr

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har för det mesta bra mamma! :) Och detsamma gäller just nu, jag har haft en mysig helg med en kompis! Love you too!

2010-04-05 @ 01:19:58
URL: http://existerarinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0