Solen skiner

Idag har jag varit hemma med lilla Amanda, hon har varit lite krasslig de senaste dagarna.
Så ute har jag inte varit trots att solen skiner och det är ett riktig vårväder ute.

Igår var jag på Tullholmen och kollade på slutprovet för stora Amanda och hennes klass.
Fantastiskt duktiga många av dom, det kommer bli något av dom !!  :D
Jag fick ju med mej lite hem oxå, Amanda har precis fikat och tuggat i sej en molusk.
Den va god, sa hon
Så du ser det va inte bara fint utan gott oxå, allt det där "äckliga"

AND THE WINNER IS....


Idag har jag sålt däcken som var till Renaulten, gött dä :)

Sandra:
Igår postade jag brevet och beställde personbevis
Idag ringde jag och beställde hälsoundersökning (onsdag 26/5), bare så ru vet!!

Ha en bra fredag mina  vänner och alla som jag känner

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

....me! Självklart så måste jag ju få mest poäng. ;)

2010-04-18 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0