Drömmarnas land

igår var vi på studie besök på Carli choklad, där fick vi smaka både praliner och äkta italiensk glass...ojojoj det va gott det. Jag som har varit så duktig i flera veckor, men ett litet snedsteg får man göra va.
För er som läser och vill smaka på glassen fanns det att köpa i halvliters frp.
Annars så skulle hon börja med kulglassförsäljningen den 29 april(tror jag det va).
Detta kan jag rekommender varmt.

Sedan fick jag äntligen klippa bort lite på håret, de va inte en dag för tidigt...tjoff så försvann det över 300 kr *buhu*
Men det drabbar ju ingen fattig...eller va det dä som det faktiskt gjorde,hmm...

Idag har det varit jobb till kl.16. En lugn dag med bra utveckling +en liten butter Conrad :(
Men det blir nog bättre på fredag.
Efter jobbet var det fotbollsträning med Amanda och dom andra tjejerna i IF KIL flickor -00
amanda var lite hängig och orkade inte riktigt hänga med idag, men det var ju inte så konstigt när vi kom hem tog vi febern - 39 grader hade hon.
Så det blir nog ingen skola imorgon för henne, vilket var en stor tragedi för dom ska i morgon ha Nationella prov
(hon grät för att hon inte kunde gå till skolan ska ni veta).

Min kvällsmat idag var currykryddad kycklingfilé och en massa grönsaker, mumma.

Alldelesen för en stund sen så blev jag sittande för att titta på Cake boss, ett program som handlar om en tårtkonstnär som gjorde det lutande tornet i pisa och en gryta med två humrar.
jag var inne o googlade på detta och fick reda på att han har sin affär i NEW JERSEY....vet ni vart sandra ska i juli, NEW JERSEY...vet ni vart jag ska i december;NEW JERSEY!!!  and see the cakeboss, yes I hope

Kolla in bilderna
www.carlosbakery.com/
Designer Wedding Cake Designs
ha en underbar kväll alla mina  vänner

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Åh, jag hittade din blogg, kul :O)

2010-04-13 @ 20:53:50
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Veronica

ja visst, nybörjare men på stapplande steg

2010-04-13 @ 22:05:30
Postat av: Sandra

Jaså du mamma, sicken tur att jag inte kommer vara på andra sidan av landet då ;D haha

2010-04-14 @ 14:25:44
URL: http://existerarinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0