30 december

idag vaknade jag 05.50, har nog lite svårt att ställa om den inre klockan.
Vi tog det lugnt idag men ändå var vi nog ute för att gå till FN-skrapan redan strax efter 9.30
Vårt hotell ligger bara några kvarter därifrån.
Vi har haft en strålande tur med vädret idag igen :D
Efter det började vi vandra uppåt igen och hamnade på 5:e avenyn igen....hoppsan
Där gick vi in i någon  affär som heter American girls shop, där dom säljer dockor med tillbehör i TRE våningar.
Dom har till och med dockfrisörer och docksjukhus!!!
Vi gjorde några stopp lite här och där ...
Vid 12.45 skulle vi träffa Sandra och hennes kompis Erika vid madison square garden, så vi gick dit vi var där lite tidigare och kunde ta oss in och kolla lite vid biljettförsäljningen m.m
Där tog jag ett kort och kolla vem som är på tv´n längst upp i bild, inte illa
När klockan blev 13.30 började vi bli lite oroliga och fundersamma, hade jag hört fel eller hade det blivit något annat missförstånd?!
Amanda började bli väldigt otålig, trött och hungrig.
Men precis då så kom dom, ni må tro att det var gött och se henne :D))
Vi skulle gå till nåt ställe för att äta men på första var det 40 min. väntetid, på hardrock var det 1.5 timmes väntetid så vi fick gå till ett ställe som låg på en tvärgata....men mätta blev vi.
Nu var det dags för mera shopping, ett besök på Forever21, Levi´s, Footlocker m.m.
Alla dessa affärer ligger på time square och där är det knökat med folk jag lovar!!
Jaa det var väl det för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0