Smått o gott

Idag är det fredag och bara en vecka kvar till semester :D
Det ska bli SÅÅ skönt.
Bara att hoppas på fint väder, eller förresten så kvittar det jag får ju vara ledig i alla fall.

V. 30 så bär det av till Örebro för den årliga O-ringen.



En tävling är jag med i av de fem möjliga.
Det är mitt löfte till Amanda.
Skulle jag inte hålla det så blir det nog liv i luckan....

Om en dryg vecka åker Sandra igen, denna gången till New Jersey i Amerika.
Tänk om hon blir kvar där, kanske hittar sin livskamrat och slår sej till ro.
Det innebär alltså att jag skulle vara tvungen att åka dit minst en gång om året :P
Eller så saknar hon mamma och kommer hem tidigare än beräknat........
....ELLER HUR!!

Ulf han bara målar och står i han, jag ska hjälpa till jag med men inte för än i möra.
Då blir det altanbygge som står i fokus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0