trött...

Idag är man trött...
Detta beror på att jag var på Forshaga festivalen igår där det inmundigades lite alkoholhaltiga drycker.
Började med att hämta upp Anna för att åka hem till Helen.
Där umgicks vi och grillade, jättegott!!
Någon gång mellan 20,30-21,00 åkte vi mot Forshaga för att gå till parken.
När vi åkte dit så märkte vi att det nästan inte var några människor därinne alls, så vi fortsatte till Anna´s bror som bor strax brevid parken.
Sen gick vi till parken.
Det var trevligt, träffade en del folk som jag inte hade sett på ett tag.
Vid 2-tiden åkte vi tebax mot Deje igen, där jag fick låna sängplats hos Helen :D))

Tack Helen och Anna för en trevlig kväll!!

Vaknade strax innan 9 och märkte direkt att det inte skulle bli en piggelin dag :(
Åkte mot Kil vid 10 för att inte göra något.
Hämtade Amanda vid tåget då hon har varit i Säffle nästan hela veckan.

Men jag har i alla fall hunnit med att klippa en häck, rensa ur två buskar och varit på Stockfallet för att kolla orientering.
http://www3.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=541221.
På denna länken går det att följa resultaten.

Nu är klockan 21 och mina ögon vill SOVA, det är ju ändå bara fotboll på TV´n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0