Amanda 10 år

Imorgon fyller Amanda år, då borde det bli tårta men hon tycker inte så mycket om det
så vi fick baka en kladdkaka istället.
Det älskar hon,

både smeten....


.....och kakan

Men det blir en tårta oxå fast att bjuda på i skolan :D

När jag frågade härom veckan vad hon önskade sej i present så var det enda svaret att hon ville att både jag och Ulf va lediga den dagen, så det fick man ju försöka att ordna.
Men sen kröp det fram att hon önskade sej en laptop oxå
Amanda
-Men det får jag ju ändå inte!

Tror ni att hon kommer bli förvånad när hon öppnar ett paket som innehåller detta....

   Svar;JAAA!!!

Pratade med Sandra idag över Skype, härligt att höra hennes röst önskar bara att jag inte behövde vara borta precis den veckan som hon kommer hem i Maj.
Men tyvärr måste jag eftersom det är sista BLU-seminariet.
Jaja hon kommer väl hem igen i Juni i alla fall och så ska vi träffas på söndagen i Göteborg.
love you:)

Ha det alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0