Lagmamma

Jag är ju så kallad lagmamma till flickorna födda 00 i IF KIL.
Barnen är ju inga problem, eftersom man förväntar sej att barn inte kommer att lyssna på dej alltid
Men föräldrarna----o my god :S

Hur kan detta missförstås
-New Body-listorna ska lämnas till mej, Veronica SENAST tisdagen den 11/5.
Ni kan lämna den i samband med tisdagsträningen.

Hälften fatta inte detta och det är vuxna läskunniga människor vi har att göra med !!
Är det någon som har en bra idé om hur man ska göra för att nå fram med diverse viktig info?
Tacksam för idéer :D

By the way...
...idag var ingen bra dag på jobbet arg, frustrerad och väldigt ineffektiv kände jag.
Men det blir nya friska  tag i morgon, torsdag fast ändå röd dag.
Skönt för dom som har så kallade "normala" jobb och får långhelg

KRISTI HIMMELFÄRDS DAG
Jag tror det är då vårens ska komma va, men nää det ser det inte ut som för regnet det bara öser ner.

Ser ni tulpanerna på bilden där, sådana kunde jag oxå ha fått om inte dom j..la rådjuren va så glupska
Så till er alla som tycker rådjur är söta och fina, så helskotta heller*grr*

ha en trevlig kväll så ses vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0