Brr...

God morgon alla glada!
Idag va det kallt igen.
Jag läste min namnes blogg och jag kan ju bara säga- du kanske inte ska göra dej av med långkalsongerna ändå...
Nu på morgonen ska jag bara slappa en stund, sen bär det av till Karlstad för lite shopping och kvalitetstid med Carola.
Det kommer att bli väldigt trevligt.
Vet ni, jag läste i tidningen idag att det var någon som hade blivit polisanmäld för att ha slagit av benet av sin sambo.
Inte nog med detta, han hade dunkat en dörr mot henne när hon låg på marken.
Och gubben är 70 år.
Jag kommer nog vara överlycklig om jag över huvud taget kommer att orka lyfta en dörr när jag är 70.
Med tanke på att detta är hur jag ser ut nu ;)
Ha en bra dag alla!!

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag gjorde det, men huu va kallt det blev. 40 år och fortfarande en smula fåfäng alltså..

2010-10-30 @ 09:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0