gummiband

vad har hänt sen sist?
Jag har inte slitit ut mej direkt, eller jo det är väl det jag har gjort kanske eftersom jag nu är sjukskriven pga en inflamation i axeln.
Så jag ska vara hemma till och med måndag i alla fall, sen får vi se vad det blir.
Då blir det tredje gången som jag är till KMTI och får ström i axeln, men jag vet faktiskt inte om jag tycker det hjälper.
Den som lever får se.
Jag har i alla fall varit 2 dagar på kurs i Stockholm med övriga maxibagerier och det var lika trevlig som förra gången tycker jag nog :D
Det var mycket givande med alla föreläsningar, men det som är det mest inspirerande är alla diskussioner och utbyten man har av varandra.

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, börjar bli lite jobbigt och inte få göra något, så jag får väl ta mitt gummiband och träna lite


Wish me luck :D))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0