Torsdag

Idag vaknade jag som vanligt...skräll va.
Började att såga ut bokstäver till Amanda´s rum, ni vet såna där väggbokstäver.
Det va lite pyssel och min axel blev inte så glad på mej.
Efter det blev det att grundmåla dom och det va ännu mer pyssel....men nu är det gjort.
Imorgon blir det att måla igen fast med vanlig träfärg, vit ska det bli
Vet ni vad som ska stå när allt är klart....HAKUNA MATATA (amanda´s beställning)
Förresten så har jag gjort lite senap oxå, men den kan jag inte tala om ifall den blev bra för den ska stå och "mogna" i 2 veckor.
Men jag återkommer om detta.
Hämtat ved har det gjorts idag, så imorgon blir det att stapla detta *puh*-2 kubik.
Nu har jag i alla fall tänt en brasa så jag känner att värmen sprider sej sakta men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0