Kunde väl varit bättre väder

Vaknade 7 imorse, det är ju skönt när man är ledig :S
Fast nu sitter jag vid köksbordet med morgonrock, kaffekopp och lyssnar på "ring så spelar vi".
Det blir lite lugnt på morgonen...
Fast lite senare så bär det av till skogarna för final i Lilla VM (orientering), där Amanda går ut med en ledning.
Så se nu till att hålla båda tummarn för att det inte är för blött i skogen så hon sjunker nånstans och kommer in i mål med en totalseger.

I eftermiddag så blir det lite slipning och målning av rummet som ska bli renorverat.
Tapetsera tycker jag är KUL, men detta förarbetet är så jäkla tråkigt men ack så viktigt :(
Det kommer att bli så fint!! 


Denna kommer att pryda en fondväggen, jag kan ju säga att Ulf var inte helt nöjd.
Men det gick bra ändå för det var inte jag som hade  valt den utan Amanda....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0