Kaffe

Idag har man jobbat som vanligt.
Fast idag var en konstig dag, det började ju med snöovädret imorse som gjorde så jag nästan kom sent till jobbet.
Sen skulle jag tydligen på ett möte mellan 9-12, det gick ju bra för vi låg bra med :D
Efter det var det dax för lunch och sen blev det ett möte till med en säljare.
På något sätt känns det som jag inte har gjort något nyttigt idag....somliga dagar känns bara så.
Men nu sitter jag och intar livets dryck....
...nej Amanda.B  det är inte mjölk, det är kaffe :D eller som vissa kallar det, dikesvatten för att jag har mjölk i.
Ska snart försöka och få tummen ur och tillverka lite Flowerpaste, för den ska ju stå i minst 12 timmar innan jag kan modellera med den.
Sen hoppas jag på att jag kan tillverka lite konstverk :D
Jag måste ju snart ge mej ut igen för att hämta Amanda (min dotter) från träningen och hon blir galen om jag är för sen

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Såna dagar, är ju också dagar :)

Dikesvatten ;) Kul uttryck :)

2011-02-10 @ 21:16:30
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Amanda

Du dricker ju delvis livets dryck, fast du har kaffe i! :)

2011-02-14 @ 09:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0